Κατανοήστε ολοκληρωμένα την αγορά & τους ανταγωνιστές σας

Η ανάπτυξη της επιχείρησής σας χωρίς να γνωρίζετε τους ανταγωνιστές σας είναι ένα ριψοκίνδυνο εγχείρημα. Κάνοντας μια ολοκληρωμένη έρευνα ενώ σχεδιάζετε τα επόμενα επιχειρηματικά σας βήματα, θα σας προετοιμάσει για την πορεία της αγοράς και θα προστατέψει την επιχείρηση σας από το να μείνει πίσω λόγω ανταγωνισμού.

Διεξαγωγή έρευνας αγοράς
Η έρευνα αγοράς περιλαμβάνει συλλογή και ανάλυση πληροφοριών σχετικά με την αγορά σας, συμπεριλαμβανομένων των πελατών και των ανταγωνιστών σας. Είναι ζωτικής σημασίας να διερευνηθεί κάθε νέα αγορά στην οποία κινείστε για να αποφύγετε τη σπατάλη χρόνου και χρημάτων σε αποτυχημένες ενέργειες.

Αξιολογήστε τι προσφέρουν οι ανταγωνιστές & αναλύστε τι κάνουν καλύτερα από εσάς:

  • Οι τιμές τους είναι χαμηλότερες ή / και τα προϊόντα τους είναι υψηλότερης ποιότητας;
  • Στοχεύουν πιο σωστά το κοινό τους;
  • Αξιοποιούν καλύτερα τα online κανάλια;
  • Η γνώση των δυνατών σημείων των ανταγωνιστών σας μπορεί να σας δώσει έμπνευση και κατεύθυνση για τις δικές σας ενέργειες.


Δημιουργήστε ένα προφίλ των ανταγωνιστών σας.
Μια ανάλυση τύπου SWOT μπορεί να είναι ένας χρήσιμος τρόπος για να αξιολογήσετε το πού βρίσκεστε στην αγορά σας σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας. Είναι ένα κοινό και εύκολα χρησιμοποιούμενο εργαλείο επιχειρηματικής ανάλυσης. Μια ανάλυση SWOT μπορεί να σας βοηθήσει να:

  • αξιοποιήσετε τα δυνατά σας σημεία (Strengths)
  • ελαχιστοποίησετε τις αδυναμίες σας (Weaknesses)
  • εκμεταλλευτείτε πιθανές ευκαιρίες (Opportunities)
  • ή να αντισταθμίσετε πιθανές απειλές (Τhreats).

 

Ρωτήστε μας μπορείτε να εκμεταλλευτείτε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα για τις επόμενες επιχειρηματικές σας κινήσεις.